Danmark Danmark (skift)
+621.000 produkter +5.880 brands Fashion samlet fra 2 shops Sammenlign & find de bedste priser
Pashion
Luk
Alice Cashmere Cardigan Strikket Trøje Cardigan Grøn MOS MOSH
Alice Cashmere Cardigan Strikket Trøje Cardigan Grøn MOS MOSH
MOS MOSH

Alice Cashmere Cardigan Strikket Trøje Cardigan Grøn MOS MOSH

1.399,00 DKK Gratis fragt
Produktet er ikke længere tilgængeligt ved shoppen.

Du kan nemlig nu købe Alice Cashmere Cardigan Strikket Trøje Cardigan Grøn MOS MOSH fra MOS MOSH her og dermed sidde i stilhed uden at skulle høre på irriterende sælgere hos forhandleren.

  • Navn: Alice Cashmere Cardigan Strikket Trøje Cardigan Grøn MOS MOSH
  • Mærke: MOS MOSH
  • Køn: Dame
  • Findes i størrelserne:
  • Kategori: Cardigans
  • Findes i farverne: ECRU, WINTER PEAR
  • Forhandler: Boozt

Men du bør ikke vente for længe, for netop farven ECRU, WINTER PEAR er meget eftertragtet, og dette gælder specielt for de størrelser som er mest populære. Skynd dig at køb mens der stadig er på lager, det er så ekstremt trist hvis du går glip af det.

Beskrivelse

Er du på udkig efter at købe de mega moderne MOS MOSH Alice Cashmere Cardigan Strikket Trøje Cardigan Grøn MOS MOSH cardigans i ECRU, WINTER PEAR til dame, så er du kommet til det rette sted. For på www.Pashion.dk er vi fans af netop cardigans så længe de er lavet af MOS MOSH. MOS MOSH er ret kendt for deres moderigtige design af cardigans, og Alice Cashmere Cardigan Strikket Trøje Cardigan Grøn MOS MOSH er bestemt ingen undtagelse. Derudover kan man sågar benytte Alice Cashmere Cardigan Strikket Trøje Cardigan Grøn MOS MOSH til alle slags anledninger - uanset om det er til fest eller en helt almindelig hverdag. Lige nu kan den bestilles til kun 1.399,00 kr., som man jo må sige er en meget fair pris. Dog skal du huske du ikke bør vente alt for længe. Tilbuddet gælder kun mens der stadig er på lager.

Men du kan overveje at vente og bede til de højere magter for bedre priser på et senere januarudsalg, på et senere sommerudsalg, til black friday, eller til cyber monday, eller til outlet/lagersalg. Og en af de klart største fordele i netop dette tilfælde er at MOS MOSH Alice Cashmere Cardigan Strikket Trøje Cardigan Grøn MOS MOSH kan hentes i online shoppen. Og netop sådan kan du slippe for at tage ned i en rigtig modebutik. Og man kan bestemt bestille det du leder efter hos netop Boozt, for de har nemlig et enormt stort udvalg af netop cardigans fra MOS MOSH i ECRU, WINTER PEAR til dame. Og netop Boozt er kendt for modetøj, accessories og sko med hurtig levering, gode fragtpriser, vanvittigt stort udvalg i de fleste modeller, kollektioner og farver. Husk at vise din anmeldelse af MOS MOSH Alice Cashmere Cardigan Strikket Trøje Cardigan Grøn MOS MOSH på denne side. Og du må specielt huske at følge os på vores sociale medie profiler via Instagram, Facebook og Pinterest.


Hvorfor du skal købe hos Boozt
  • Leveringspris: Gratis fragt ved køb over 499 kr.
  • Tid for levering: 1-2 dage
  • Returbetingelser: Gratis retur 30 dage

En af de store online tøjbutikker må man sige er et rendyrket nordisk eventyr. For til trods for selve firmaets hovedsæde har hjemme i Malmø så er webshoppen startet af 2 danske mænd. Direktøren på dette tidspunkt er da også svensker med adresse i København, så man kan roligt sige han forlænger det skandinaviske eventyr.

Boozt er et kæmpe online shoppemekka som må siges at give et udvalg af fra stortset alle de mest populære mærker i tiden helt uden man behøver at løfte dig fra sofaen. Indkøb på nettet er nok en af de største markeder i dag netop fordi mange af os har en travl hverdag, som gør det svært at komme ud og købe tøj så tit som vi gerne ville gøre det. Desuden ville vi alle ønske den samme mulighed for at købe tøj, som dem, som er bosat i midste af de allerstørste modebyer på denne klode. Det sørger vi for her hos Boozt. Boozt tilbyder ikke bare accessories, sko og modetøj til kvinder men også en hel masse til mænd og børn så du kan finde det hele med et klik og klare dig med at købe en gang fragt. Verdens store online modebutikker er fulde af produkter og har nærmest altid store sortimenter af udsalgsvarer.

Både damer og herrer har allerede opdaget det smarte ved at købe ind vores tøj på nettet og Boozt.com står naturligvis ikke tilbage for den tendens, så du kan finde i omegnen af alt hvad du drømmer om, når man kigger på hjemmesiderne med sko, tøj og accessories.


Hvorfor du skal investere i MOS MOSH

Da den tidligere Bestselleransatte, Kim Hyldahl i totusindogti øjnede, det han selv betegner som, ”Et hul i markedet”, blev det begyndelsen på firmaet MOS MOSH.

Allerede helt fra starten har det været planlagt, at kundegruppen til mærket ikke bare lå i DK, men derimod i hele Norden og den ide har betalt sig for det koldingensiske firma, som i 2019 kan bryste sig af et bemærkelsesværdigt plus på bundlinjen og en fast kundebase, som er vilde med de stilrene, veldesignede bukser i denim og pants fra mærket. Ideen bag firmaet har altid været at fremstille produkter, som får det bedste frem i kvinderne, som bærer det. At producere bukser i denim og bukser for damer, som bevirker, at de er godt tilpas og passer, lige i øjet - selv efter megen brug samt talrige vaskemaskineture. Fordi det er et stilrent og enkelt produkt, lægger brandet ekstra stor vægt på fittet for at det er helt optimalt hver gang. Dertil er valget af råmaterialer af højeste format, dersom det endelige produkt er både pænt og varigt. Gennem en ganske kort periode opnåede brandet etableret en enorm kundebase i hele Skandinavien og i Tyskland grundet mærkets denimbukse og brandet har løbende udvidet deres kollektion med en række forskellige andre modeller indenfor garderoben. Nu kan du købe alt fra overdele, figursyede jakker og lækre, velsiddende benklæder til varer i læder og kaftaner.

Siden er størstedelen af aktierne af firmaet blevet afhændet til en tysk kapitalfond, Findos Investor, der har betalt rundhåndet for MOS MOSH, som nu har i udkanten af syvhundrede forhandlere spredt over hele Skandinavien og i resten af Nordeuropa.

Den kommende tid kommer til at betyde nye forhandlere over resten af Europa og måske desuden verden, nu, hvor Hyldahl og firmaet har den store, tyske økonomi bag sig der kan støtte fremstødet.


Hvorfor du skal købe cardigans

Der findes ikke nogen tvivl om, hvorvidt mode til damer er det, der igennem løbet af årene er blevet langt mere evident hos designerne. Til trods for herremoden er kommet rigtig godt efter det igennem den sidste tid, så optager kvindetøj endnu langt mere på modeugernes podier og i forretningerne. Trenden udstikkes åbningsvis af verdens forskellige modehuse, mens de viser sæsonens trends frem, men herudover tilkommer der ligeledes det, der kendes som gademode. Der er det moden i hverdagen, der menes og moden her bestemmes af de nævnte modemoguler, der er helt gennemsnitlige mennesker med en sans for mode.

For damer findes der ikke kun én stil, men imidlertid massevis af alternative, der alle er målrettet mod sit unikke segment af tænkelige kunder. Og eftersom der ses så stor forskel på, hvad som passer kvinder i de mange forskellige aldersgrupper, så er der yderligere væsentlig forskel på, hvad der er trenden i de individuelle segmenter. Fælles for alle er dog tit både farver, form og styling, der er overordnet udbredt imens andre findes langt mere identificerede af modehuset der har produceret det eller dem, produkterne er designet for. Nu er damemoden delt i 2 meget forskellige overordnede kategorier, nemlig ’high street’, som omfatter de ganske almene modeforretninger som blandt andre Hennes & Mauritz og Gina Tricot. Desuden findes de mere prominente mærker i den mere bekostelige ende af prisskalaen, her er mærker som Marc Jacobs og Gucci.

De fleste kvinder blander de to modeklasser på forskellige måder og laver på den måde en personlig style, som bliver bygget af moden, men kombineret efter den personlige garderobe. Efter nethandel er blevet mere brugt, kan man nu ikke kun finde tøj i de fysiske forretninger, men ligeledes over internettet, hvorfor man har hele verden lige for fingerspidserne. Det åbner en uendelig mulighed for at bruge de nærværende tendenser inden for modeverden for at skabe en unik style.