Danmark Danmark (skift)
+621.000 produkter +5.880 brands Fashion samlet fra 2 shops Sammenlign & find de bedste priser
Pashion
Luk
Cecilia Velour Hoodie Hoodie Trøje Grå Gina Tricot
Cecilia Velour Hoodie Hoodie Trøje Grå Gina Tricot
Gina Tricot

Cecilia Velour Hoodie Hoodie Trøje Grå Gina Tricot

199,00 DKK
Produktet er ikke længere tilgængeligt ved shoppen.

Du kan købe Gina Tricot Cecilia Velour Hoodie Hoodie Trøje Grå Gina Tricot hoodies i online shoppen & arbejde helt for dig selv uden at skulle høre på sælgere i butikken.

  • Model: Cecilia Velour Hoodie Hoodie Trøje Grå Gina Tricot
  • Brand: Gina Tricot
  • Køn: Dame
  • Findes i størrelserne:
  • Type: Hoodies
  • Findes i farverne: Sort, Grøn
  • Shop: Boozt

Men du burde ikke vente for længe - lige netop denne model og farve er meget efterspurgt, gælder specielt for de normale størrelser. Skynd dig at køb mens de stadig er på lager, det ville være så mega irriterende hvis du misser det.


Beskrivelse

Hvis du er på udkig efter at bestille de fede Gina Tricot Cecilia Velour Hoodie Hoodie Trøje Grå Gina Tricot hoodies i Sort, Grøn til dame, så er du nemlig kommet til det helt korrekte sted. For hos dette website er vi ekstremt glade for netop hoodies så længe de er kreeret af Gina Tricot. Gina Tricot er meget kendt for deres moderne design af hoodies, og Cecilia Velour Hoodie Hoodie Trøje Grå Gina Tricot er overhovedet ingen undtagelse. Hvad der er endnu bedre kan man også benytte Cecilia Velour Hoodie Hoodie Trøje Grå Gina Tricot til alverdens anledninger, hvad end det er til en helt almindelig hvedag eller fest. Og netop nu kan de findes til blot 199,00 kr. - der kan siges er en ekstremt god pris. Dog skal du huske du nok ikke bør vente alt for længe. For lige det tilbud gælder selvfølgelig kun mens lager haves. Men du kan selvfølgeli overveje at vente og gamble og tro på lavere priser til januarudsalg, til sommer på udsalg, eller til black friday, cyber monday, eller på lagersalg og outlet. Og én af de største fordele i netop dette tilfælde er, at Gina Tricot Cecilia Velour Hoodie Hoodie Trøje Grå Gina Tricot kan bestilles i onlineshoppen. På den måde kan du undlade at tage ned i en fysisk modebutik. Man kan uden tvivl bestille det som man er på jagt efter hos Boozt, for de har et enormt stort sortiment lige netop af Gina Tricot hoodies til dame. Netop Boozt er genkendt for sko, accessories og mode med hurtig leveringstid, rimelige priser på levering, imponerende bredt udvalg i mange slags modeller og farver. Glem ikke at vise din bedømmelse af Gina Tricot Cecilia Velour Hoodie Hoodie Trøje Grå Gina Tricot hoodies lige herunder. Og du må slet ikke glemme at følge Pashion på vores sociale medie sider på Pinterest, Facebook og Instagram.


Om at gå i hoodies i Sort, Grøn

Klassikeren vi alle kender. Sort symboliserer ofte det onde og det mørke. Det der er svært at se i skyggerne. Det er en farve som formørker andre kulører men samtidigt nuancen der kan bruges til at indramme andre klare slags farver i modebilledet. Indenfor moden er det en klassisk nuance, der betyder overklasse og elegance. Vi kan typisk kende fra klædeskabet som det helt mørke jakkesæt og smokingen til damer og den lille sorte kjole.

Det er kuløren de fleste har blandt vores tøj som en meget vigtig del af hverdagsgarderoben. Som følge heraf er den også en af de farver man igen ser i den store modeverden både på gågaden samt på diverse catwalks. Samtidigt er det også en kraftfuld farve som giver indtryk af både magt og autoritet. Af samme grund ses mange personer i ledende jobs med beklædning af både den uformelle og den formelle slags i stil og farve, fordi farven blot understreger og udstråler magten i deres position.

For tiden ser man i mange tilfælde sort indenfor populære forbilleder i moden. Desudener de helt klassiske modeller som de sorte jeans, den lille sorte og ikke mindst den sorte smoking. Hvis du stadig er usikker på hvad du bør iklæde dig, så vil sort altid være en sikker vinder.


Mere om Boozt
  • Leveringspris: Gratis porto ved køb på over 499 kr.
  • Forventet tid for levering: Maksimalt 2 dage
  • Betingelser for returnering: Fri retur 30 dage

En af de store forretninger online kan man sige er et rigtigt Skadinavisk eventyr. Til trods for selve virksomhedens hovedsæde ligger i Malmø, så er onlinebutikken startet op af 2 danske drenge. Direktøren på dette tidspunkt er da også svensker som bor i København, og han holder arven ved lige. Boozt.com er et kæmpe online shoppemekka, som giver dig overblik over fra nærmest alle de mest efterspurgte brands på markedet helt uden du er nødt til at bevæge dig udenfor. Shopping online er måske en af de eksplosivt voksende markeder i dag, fordi mange mennesker har en travl hverdag der ikke gør det muligt at komme ud og gå på shopping lige så tit som man gerne vil det. På samme tid vil de fleste tilbydes den samme mulighed for at købe tøj som de, der er bosiddende i midste af de allerstørste modemetropoler på Jorden. Det sørger vi for her hos Boozt. Boozt.com tilbyder ikke udelukkende sko, modetøj og accessories til damer, men også til herrer og piger og drenge, så du kan finde det hele med et klik og klare dig med at købe en enkelt porto. Verdens absolut største online forretninger bugner af varer og har altid mega store lagre med produkter på udsalg.

Både herrer og kvinder har allerede fundet ud af fordelene ved at shoppe i webshops og Boozt.com står selvfølgelig ikke tilbage for den tendens så man kan finde i omegnen af alt hvad man drømmer om når du skimmer hjemmesiderne med sko, tøj og accessories.


Læs mere om Gina Tricot

Brandet, Gina Tricot, er i disse dage verdensomspændende og allermest berømt for dets smukke og moderigtige modeller til gunstige priser. I i slutningen af det tyvende århundrede, da eventyret begyndte, var det en ide om at fremstille mode til overkommelige priser til kvindlige købere i hele verden, der udgjorde grundlaget for firmaet. Ideen kom til omkring bordet ved familien Appelquist i den svenske stad Borås. I mere end 20 år på markedet har de i disse dage i udkanten af hundredefirs butikker over hele Skandinavien og i Nordeuropa og kan bryste sig af over 1900 fastansatte. Det er et brand, der har arbejdet sig op til en popularitet på højde med H & M samt en vifte af andre elskede high street mærker, der har taget verden med storm. Formaet er gennem tiden blevet populær for deres lynhurtige fremstilling af nye varer, der gør det muligt, at en splinterny idé har muligheden for at arbejde sig fra streger på papiret til færdigt produkt på i omegnen af to uger. Således har gjort sig bemærket ved at komme først med den største mode og de mest gunstige priser derude. I tiden er det ikke længere Jörgen og Anette Appelquist, som er ledere af virksomheden, men i stedet for deres søn, Victor, som arbejder på at lede familiens vision videre og bygge videre på den succes Jörgen og Anette Appelquist begyndte for omkring 25 år siden. I kraft af, at fremstillingen af varer opretholdes og priserne forbliver at være en udtalt oplevelse, har den unge Appelquist overkommet at opbygge et tøjbrand, som ikke alene sidder på vældig succes i deres fysiske lokationer, men deslige har nået websalg, som er værd at snakke om. Hvad fremtiden herfra byder på for virksomheden er ikke til at sige, men, givet han opretholder brandets hidtidige historie, ser de rigtig godt ud for familievirksomheden fra Borås og købere i hele verden, som er fans af deres pæne items til tilgængelige priser.


Om hoodies

Der findes ikke spørgsmål om det faktum at mode til kvinder er den, som igennem årene er blevet langt mere distinkt på markedet. Til trods for moden til mænd er kommet rigtig godt efter det i løbet af de sidste år, så vejer kvindetøj endnu langt oftere på modeugernes podier og i butikkerne.

Moden afgøres åbningsvis af verdens talrige modeemperier, mens de viser deres modeller frem, men tillige tilkommer der ligeledes det, der har navnet street fashion. Der er det moden på gaden, der er gældende og stilen her bestemmes af de nævnte ”modemoguler”, der er fuldstændigt almindelige personer med en sans for trends.

Hos piger i alle aldre er der ikke udelukkende én stil, men imidlertid en perlerække alternative, der hver henvender sig til deres eget segment af mulige kundegrupper. Og idet der findes så markant forskel på, hvad der fremhæver den kvindelige form i mange forskellige aldre, så findes der derudover mærkbar forskel på, hvad der er moderne i de individuelle aldre. Fælles for dem alle er på den anden side tit både kulører, form og blanding, der er generelt brugt imens andre synes langt mere skabt af designeren som står bag eller kunderne, produkterne er designet for.

I vor tid er damemoden delt i to meget forskellige overordnede kategorier, nemlig ’high street’, som tæller de helt dagligdags modebutikker som Hennes og Maurtiz eller Gina Tricot. Ellers tilkommer de mere prominente brands i den mere pebrede ende af prisskalaen, her er brands som Gucci og Marc Jacobs. Langt de fleste piger blander de to modeklasser med hinanden og former på denne måde en individuel stil, som bliver bygget af moden, men stylet ud fra den individuelle sans for stil. Som en følge af at internethandlen er blevet meget mere kendt, kan vi nu ikke bare finde mode i butikkerne, men også på internettet, hvilket gør, at vi har alle mærker liggende ved fingerspidserne. Det giver en uendelig mulighed for at vælge mellem de foreliggende styles inden for fashion for at opbygge en personlig style.