+746.000 produkter +5.880 brands Fashion samlet fra 42 shops Sammenlign & find de bedste priser
Pashion
Luk
Daniel Man
Hollies

Daniel Man

3.240,00 DKK Gratis fragt
Produktet er ikke længere tilgængeligt ved shoppen.
  • Produktnavn: Daniel Man
  • Brand-navn: Hollies
  • Produceret til: Herre
  • Findes i størrelserne: 48, 50R
  • Kategori: Vinterjakker
  • Farve: Sort
  • Find den hos: Miinto

Du må hellere skynde dig at købe Hollies Daniel Man mens der stadig er på lager. Det ville være så ekstremt trist hvis du ikke når det. Men du bør ikke vente længe, lige netop farven Sort i denne model er yderst populær, og specielt for de mest normale størrelser. Nu kan du købe online hos Miinto her, så du kan undgå at gå i en forhandler. På den måde kan man arbejde helt for dig selv uden at skulle skynde dig hos forhandleren.

Beskrivelse

I dette øjeblik kan man købe Sort Hollies vinterjakker til herre til kun DKK3.240,00, en god pris kan man i den grad sige. For vi er i den grad glade for Hollies, specielt når det kommer til vinterjakker. Hollies er de med på moden - specielt når det kommer til herre. Og uanset om du vil benytte Daniel Man til en fest eller til hverdagsbrug, så har du muligheden. Hvis man har god tid kunne man i stedet vente, og bestille når Daniel Man var på tilbud/udsalg for eksempel til Cyber Monday, Black Friday eller januarudsalg. Vi bag Pashion.dk ville dog ikke vente - lige nu er det jo så nemt at købe online og med levering til døren - til kun 3.240,00 kr.. En meget god må man sige. Er den ikke i den helt rigtige farve/størrelse kan du helt sikkert finde noget andet som falder i sin smag. Miinto har et ganske stort udvalg af vinterjakker fra Hollies, så bare rolig, du finder noget du skal bruge.

Så i tilfælde af at du leder efter de lækre Sort Hollies vinterjakker til herre, så bør du ikke lede mere. Og husk at dele det med dine venner og familie på Instagram og Facebook når du har købt. På den måde kan de rigtig blive misundelige på dit smarte køb. Og glem nu ikke at huske at følge Pashion på Instagram, Facebook og Pinterest.


Mere om farven Sort

Sort er for mange den ultimative klassiske rigtig pæne farve. Det er sort vi vælger når man skal i jakkesæt eller smoking og også den nuance, som sælges flest jeans i. Det er nuancen man ser som synonym for magt. I mændenes tøjskabe findes der ikke mange kombinationer, som ikke indeholder minimum lidt sort. Samtidigt er det også en farve, der viser sig helt fra toppen - hvor de fleste af de kendte modedesignere elsker at bruge sort - helt til butikkerne på gågaden der også med sikkerhed har et enormt udvalg af sorte beklædningsstykker. Igennem tiden er sort ofte blevet kendetegn for ondskab. Vi ser altid den onde beklædt i mørke gevandter samt grove træk, hvor imod ridderen redder verden i sin lyse uniform. Til trods for det er tonen ikke længere en mulighed vi går udenom når det handler om fest og hverdag, for det er ganske sikkert den farve der udstråler mest klasse. Selv når det kommer til sko er drenge vilde med det sorte valg. Både når det handler om de lækre festsko til de hverdagsagtige sneaks, er sort uden sammenligning den mest brugte farve. Og det er ikke bare fordi den er klassisk pæn - den er også meget praktisk og passer til alt det andet man har på hylderne.


Læs mere om Miinto
  • Pris for fragt: Fri porto ved bestillinger på over 499 DKK
  • Forventet leveringstid: Maksimalt 2 dage
  • Returbetingelser: Fri retur i 14 dage

Miinto kan tilbyde en ny og anderledes måde at købe tøj på www. Konceptet startede herhjemme og hovedsædet tog sin begyndelse i begyndelsen af det nye millenium og konceptet kan i disse dage prale af at have i omegnen af 7 EU lande vist som en del af platformen. Det, der separerer virksomheden fra andre interntbaserede platforme er, at den stik mod forventning ikke er en forretning, der selv er lagerførende og tilbyder varer fra et udvalg af leverandører. Det er omvendt en stor e-commerce platform for allerede etablerede forretninger, som ønsker at sælge deres udvalg på nettet, men ikke helt forestiller sig at en enestående netbutik er en egentlig mulighed.

Hvis du køber på platformen er det i givet fald ikke en enkelt fælles butik du køber hos, men i stedet for en række selvstændige forretninger, som alle har ansvaret for at ordne de ordrer som tikker ind, pakke det bestilte og få dem sendt til kunder i alle afkroge af land og rige.

Det er en fantastisk shop for dem, der gerne vil kunne at shoppe lokalt, men på samme tid har glæde af at chancen for at opleve, hvad resten af landet kan lokke med. Du kan nemt selv beslutte, om du ønsker at undersøge en præcis ting, en varekategori eller om du har lyst til at søge på adresse. Hos Miinto tilbyder de alt indenfor mode til herrer, mode til kvinder, tøj til børn, sport, skønhed og indretning. Der udbydes med andre ord noget for langt de fleste – og man kan med stor sandsynlighed også opdage den ting, man er på udkig efter!


Om vinterjakker

Når det kommer til herremode, er her virkelig sket en kæmpe udvikling i løbet af de forrige år. På trods af der alle dage har været trends og kutyme imellem mændene, så var det hovedsageligt i mødet med den metroseksuelle mand og modeikoner fra denne kategori, at det er kommet til at blive vellidt og anerkendt mellem mandlige forbrugere at stå ved at være interesseret i mode og at pleje sit udseende. Det kom til udtryk via et mere varieret billede af mode og en vifte forskellige styles som en del af de forskellige baggrunde. Tøj til mænd har altså også på virkelig mange steder været langt mere ensrettet og fremhævet gennem, at herrer ifører sig tøj efter situationen og altså ikke som udtryk for individuel style. I den samme forbindelse har det også i rigtig mange tilfælde vist sig at være brands og navne og ikke egentlige styles, som har gjorde sig betydende. Disse ting har til trods ændet sig kraftigt gennem de foregående årtier, da moden for mænd har udviklet sig langt mere nuanceret og der forekommer langt videre lejlighed for at falde over og opbygge en individuel garderobe. Det har de anerkendte mærker også set og som følge ser man altså også i større udstrækning fokus på designs og firmaer alene udviklet til mænd i diverse og typer. I dag er der næsten lige så stor facettering i moden, der bliver designet til det mandlige publikum, som der er i tøj til det kvindelige publikum. Særligt er det blevet båret frem af magasiner og stilsikre ikoner, der arbejder sammen med de store brands og sådan kan skabe modetrends, som deles som ringe i vandet ibland fans og dem, der interesserer sig for mode. Tilsvarende som blandt de kvindelige kunder, er det i ligeså høj grad i herremoden kommet til at blive langt mere anerkendt og søgt efter at lave en mere personlig stil, der ikke blot kommer fra mærkevarer, men herudover har til ide at understrege en personlighed og speciel garderobe. For de, der interesserer sig for stil, er her således trinvist kommet ligeså nuanceret mulighed for individualitet som for kvinderne.